środa, 1 czerwca 2016

[ZAPOWIEDŹ] - "Ból za ból" - Jenny Han i Siobhan Vivian


Pocztówkowo piękna wyspa Jar jest istnym rajem - turystyczne sklepiki, dziewicze plaże i niesamowite domy tworzą mieszankę idealną. Jednak to właśnie tam trzy dziewczyny planują złowieszczą zemstę...
Kat jest zmęczona zastraszaniem przez rzekomego najlepszego przyjaciela. Lillia zawsze była porównywana do swojej młodszej siostry, także gdy odkrywa pewne szokujące fakty na jej temat, zamierza nareszcie położyć temu kres. Mary wciąż nawiedzają traumatyczne wizje przeszłości, więc chce, by odpowiedzialny za nie dostał za swoje.
Czas na zemstę. Ból za ból!

Na 15 czerwca wydawnictwo Feeria Young zaplanowało premierę książki Siobhan Vivian i Jenny Han - "Ból za ból"! Nawet nie wiecie, jak bardzo nie mogę się doczekać, by poznać tę historię - po zaskakująco wciągającym i wzruszającym "Do wszystkich chłopców, których kochałam" stawiam tej autorce dosyć spore wymagania.. Chcecie zobaczyć, jakie wrażenie wywrze na mnie "Ból za ból"? Oczekujcie recenzji, która pojawi się już niebawem!

6 komentarzy:

  1. Nie mogę się jej doczekać, coś czuję, że mnie wciągnie ;)

    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej książki.. Opis jest w pewien sposób interesujący i zachęca czytelnika, a przynajmniej mnie. Liczę na dobrą lekturę, oczywiście czekam na recenzję.:>
    Pozdrawiam!:)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama też jestem ciekawa tej książki, choć nie czytałam ani jednej jej książki :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczekuję! Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii, bo książka mnie zaciekawiła, a wolę się zapoznać najpierw z recenzjami. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią poznam Twoją opinię, bo na razie nie jestem przekonana do tej ksiażki. Wspomnianej innej powieści autorki nie znam, więc dla mnie ta powieść jest czystą kartką. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zaczekam na recenzję. Sam opis zainteresował mnie, lecz muszę trochę ograniczyć kupowanie książek xd
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty :*

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń