piątek, 12 lutego 2016

[ZAPOWIEDŹ] - "Ja, ty, MY" - Lisa Currie

Tu nie ma złych odpowiedzi! Nie ma ograniczających Cię zasad! W tej książce jesteś cały TY i drugi TY i... to po prostu Wasza książka! Rozwiń skrzydła, puść wodze fantazji i baw się!
Oto książka bez reguł, która zapewni świetną zabawę - a także podpowie Ci coś o Tobie i Twoich przyjaciołach. A przede wszystkim pozwoli nietypowo spędzić czas. Ciasteczkowe wróżby, gryzmolenie wspólnego portretu, układanie Waszego piosenkowego hymnu - wygłup i relaks, albo jak wolisz: chwila namysłu i okazja do rozmowy - także o sprawach, o których nie wiadomo jak zacząć rozmowę.  Ale najbardziej to jest po prostu ...... (dopisz własne oczekiwanie do tej książki!).

Już 17 lutego do księgarń trafi niesamowita książka dla Ciebie i Twoich przyjaciół - "Ja, Ty, MY" autorstwa Lisy Currie. Czekacie? Ja już nie mogę się doczekać, kiedy dostanę ją w swoje ręce i będę mogła poszaleć z moją wyobraźnią, kredkami i kilkoma znajomymi. Czuję, że to będzie świetna zabawa... ale nie zdradzam za dużo! Oczekujcie mojej recenzji, która pojawi się już niedługo, tam opowiem więcej o tej nietypowej pozycji :-)

2 komentarze:

  1. Jestem jej bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia, dlaczego ta książka NAGLE pojawia się na wszystkich blogach i jest tak rozleklamowywana... To znaczy mam: rozumie, że jej wydawca ma niemałe parcie na szkło oraz poważną konkurencję w postaci "Książki pod tytułem" i "Zniszcz ten dziennik"... chociaż czy aby na pewno? Według mnie wszystkie książki tego typu mijają równie szybko i gwałtownie jak się pojawiają, a ja nigdy chyba nie będę widziała sensu w kupowaniu ich ;)
    pozdrawiam i zapraszam
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń